Ads (728x90)

Sosyal medya devi Facebook, "Workplace" uygulamasını kullanıma sundu. Bu uygulamayla işverenler artık şirket için organizasyonlar için Facebook'u kullanabilecek. 

Günümüzde yaklaşık her 4 insandan birinin kullandığı sosyal medya platformu Facebook, bu kez ticari iletişime el attı. Facebook, "Workplace" ismi verilen yeni uygulamasıyla iş arkadaşlarının birbirleriyle iletişimini ve işbirliğini artırmayı planlıyor. 

Uygulamayla şirketlerin haber akışı, gruplar, canlı video ve sohbet gibi Facebook uygulamalarını kullanarak şirket ve organizasyon içerisindeki iletişimi güçlendirmesi vaat ediliyor. 

Bu özellikle, daha çok ofisi olmayan ve sahada çalışan elemanlar için düşünülmüş. Aktif olarak 1000 organizasyonun şimdiden kullandığı "Workplace" uygulaması, daha önce "İşte Facebook" olarak biliniyordu. 

Toplam 100 binden fazla iş grubunun kurulduğu uygulama en çok Hindistan, ABD, Norveç, İngiltere ve Fransa'da kullanılıyor. Facebook, tüm şirket ve organizasyonlara açık olan uygulaması için ücretlendirmeyi de belirledi. 

FACEBOOK NE KADAR ÜCRET İSTİYOR? 
-Binin altında çalışanı olan şirketler, çalışan başına 3 dolar ödeyecek. 
-1001-10000 kişi çalıştıran şirketler her bir çalışan için 2 dolar ödeyecek. 
-10000'den fazla çalışana sahip olan şirketler ise kişi başına 1 dolar ödeyecek. Yeni uygulamanın şirketlere birçok avantaj sağlayacağını söyleyen Facebook CEO'su Zuckberg, şirket olarak "çok olumlu" geri dönüşler aldıklarını açıkladı. ntv