Numarasını Vodafone'a ilk kez taşıyan bireysel ve kurumsal faturalı hat sahiplerine 1 ay içinde Vodafone'un çekim kalitesini deneyip memnun kalmazlarsa paralarını iade ediyor.
Kampanyaya katılan bireysel aboneler, 30 gün içinde (30. Gün dahil), Vodafone Müşteri hizmetlerini arayarak (444 0 542) herhangi bir sebepten dolayı memnun olmadığını belirtmesi ve /veya şikayet etmesi gerekmektedir.
Abonenin, Vodafone Müşteri Hizmetlerine şikayetini gerçekleştirdikten sonra 6 gün içinde (şikayet ettiği gün dahil) başka operatörlere numarasını taşımayı tamamlaması gerekmektedir.
Daha fazla detay vodafone web sitesi ve vodafone bayilerinde
Kampanyaya katılan bireysel aboneler, 30 gün içinde (30. Gün dahil), Vodafone Müşteri hizmetlerini arayarak (444 0 542) herhangi bir sebepten dolayı memnun olmadığını belirtmesi ve /veya şikayet etmesi gerekmektedir.
Abonenin, Vodafone Müşteri Hizmetlerine şikayetini gerçekleştirdikten sonra 6 gün içinde (şikayet ettiği gün dahil) başka operatörlere numarasını taşımayı tamamlaması gerekmektedir.
Daha fazla detay vodafone web sitesi ve vodafone bayilerinde